пятница, 14 сентября 2012 г.

Портфоліо проекту


Назва проекту:
"Подорож магічним Лондоном".

Назва навчальної теми:
"Велика Британія (знайомство з визначними місцями Лондона)".

Основний та другорядний навчальні предмети: 
Англійська - основний, література - другорядний.

Вік учнів, клас: 
7 клас (12-13 років).

Стислий опис проекту: 
Проект «Подорож магічним Лондоном» розрахований на учнів 7-х класів. Проводиться в рамках теми «Велика Британія (знайомство з визначними місцями Лондона)» з англійської мови. Учні, об’єднуючись в групи «істориків», «літературознавців», «аналітиків» та «інформатиків», знаходять та систематизують інформацію щодо історії визначних місць, порівнюють з їх зображенням в літературних творах, аналізують інформацію та створюють презентації. В кінці проекту учні створюють електронний довідник, який зможуть використовувати під час уроків та при роботі Євроклубу вчителі англійської мови.

План:

Навчальні цілі:
- учні познайомляться з культурою країни, мова якої вивчається;
- здатність оригінальності та інноваційності в  діяльності;
- оформлення, аналіз та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання;
- ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання;
- вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем;
- використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації.

Опис оцінювання:
Використовуючи З-Х-Д таблиці та метод «Думаємо-Об’єднуємось-Ділимось», вчитель визначає навчальні потреби учнів та встановлює навчальні цілі. За допомогою зустріч й консультацій за проектом та учнівського самооцінювання та рефлексії вчитель відслідковує прогрес у їх навчанні, надає зворотній зв’язок та відповідає на учнівські питання. Протягом проекту вчитель оцінює навички спільної діяльності учнів. Завершується проект учнівською конференцією та демонстрацією учнівських презентацій, які оцінюються за допомогою контрольного списку. 

Діяльність учнів:
Перед початком проекту вчитель проводить онлайн-опитування серед учнів з метою виявлення рівня знань за темою та оповіщає батьків про проведення проекту за допомогою публікації. На початку проекту вчитель демонструє презентацію. Протягом демонстрації учні заповнюють З-Х-Д таблицю та намагаються знайти відповідь на основні питання проекту. Після цього учні об’єднуються в групи. Група істориків, які збирають та систематизують інформацію з історії створення пам’яток архітектури Лондону та історії створення літературних творів, у яких зображуються пам’ятки, що вивчаються, група літературознавців, які порівнюють реальні пам’ятки з їх зображенням у літературних творах, група аналітиків, які аналізують вплив літературних творів на популярність визначних місць Лондону та загальний образ міста в цілому, група інформатиків, які оформлюють презентації. Протягом проекту групи представляють результати своєї праці у вигляді презентацій та розповідають про плани на подальшу роботу. 

Відомості про автора:
Бессмертна Євгенія Андріївна
Вчитель англійської мови
Харківська гімназія №65
м. Харків


Відомості про тренінг:
Дати проведення тренінгу: 10.09.12. - 14.09.12.
КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», вул. Пушкінська, 24
Тренер: Василенко Юлія Миколаївна

1 комментарий:

  1. Я вважаю, що дане портфоліо заслуговує оцінку "відмінно". Конкретно вказані стратегії, які допомагають відслідкувати хід і прогрес у досягненні навчальних цілей.

    ОтветитьУдалить